تنهایی
يور پاتوق. پاتوق ستاره آسمان
زندگي دو بخش است: قسمت اول در انتظار قسمت دوم ....و قسمت دوم درحسرت قسمت اول

تنهایی

چنان دل كندم از دنيا كه شكلم شكل تنهايي ست

 

ببين مرگ مرا در خويش كه مرگ من تماشايي ست

 

مرا در اوج مي خواهي تماشا كن تماشا كن

 

دروغين بودم از ديروز مرا امروز حاشا كن

 

در اين دنيا كه حتي ابر نمي گريد به حال ما

 

همه از من گريزانند تو هم بگذر از اين تنها

 

فقط اسمي به جا مانده از آنچه بودم و هستم

 

دلم چون دفترم خالي ست قلم خشكيده در دستم

 

گره افتاده در كارم به خود كرده گرفتارم

 

بجز در خود فرو رفتن چه راهي پيش رو دارم

 

رفيقان يك به يك رفتن مرا در خود رها كردند

 

همه خود درد من بودند گمان كردم كه همدردند

 

شگفتا از عزيزاني كه هم آواز من بودند

 

به سوي اوج ويراني پل پرواز من بودند

 

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








تاریخ: چهار شنبه 8 تير 1390برچسب:,
ارسال توسط بهنام

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی

ورود اعضا:


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 35
بازدید دیروز : 79
بازدید هفته : 324
بازدید ماه : 317
بازدید کل : 270715
تعداد مطالب : 308
تعداد نظرات : 46
تعداد آنلاین : 1