صداي شكستن قلبت را شنيدم
يور پاتوق. پاتوق ستاره آسمان
زندگي دو بخش است: قسمت اول در انتظار قسمت دوم ....و قسمت دوم درحسرت قسمت اول

صدای شکستن قلبت را شنیدم ...

 

چه آرام و غریبانه شكست!!...


وتو......

وتو تنها به من لبخند زدی.


اكنون دیر گاهی ست از آن زمان می گذرد....


ولی هنوز.....!!


 زخم نگاه تو بر وجودم التیام نیافت.


تازه فهمیدم.....!!

 

تو به امروز من،خندیده بودی

 

دیشب چشم هایم را بر هم گذاشتم و آرزویی در دل کردم


آرزویی هر چند بچه گانه


هر چند از روی دل


هر چند می دانم ممکن است به آرزویم نرسم


ولی حتی اگر به آرزویم نرسم٬


من تا آرزوها و هر جا که درها را باز کنی با تو هستم و خواهم بود


هرگز تو را فراموش نخواهم کرد


حتی اگر فاصله ها باعث دوری دیده ها گردد


همیشه در دلم خواهی ماند


جایی که جای هیچ کسی نیست بجز تو


و هیچ کسی نمی تواند جای تو را در دلم بگیرد...


نگاه معصومت در یاد من همیشه جاوید است


برای همیشه



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








تاریخ: جمعه 10 تير 1390برچسب:,
ارسال توسط بهنام

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی

ورود اعضا:


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 123
بازدید دیروز : 79
بازدید هفته : 412
بازدید ماه : 405
بازدید کل : 270803
تعداد مطالب : 308
تعداد نظرات : 46
تعداد آنلاین : 1