دلم برایت خیلی تنگ می شود دوستت دارم(تپش قلب
يور پاتوق. پاتوق ستاره آسمان
زندگي دو بخش است: قسمت اول در انتظار قسمت دوم ....و قسمت دوم درحسرت قسمت اول

خیلی احساس پوچی می کنم
پریشانم
نمی توانم تمرکز کنم.
می خواهم وجودت را
در کنارم حس کنم.
می خواهم بدانم
به چه فکر می کنی.
می خواهم به درونت
راه پیدا کنم.
ولی از یکدیگر دوریم
و من در پریشانی
به تمام چیزهایی که مربوط به توست فکر می کنم
به عشق فکر می کنم
و به این که چه قدر دلم برایت
تنگ می شود.

خیلی احساس پوچی می کنم
و تا زمانی که بار دیگر
در کنار تو باشم
پریشان خواهم ماند.


I MISS YOU SO MUCH
I LOVE YOU

i feel so empty
my mind keeps
wandering
i can't concentrate
i want to
feel your closeness
i want to
hear your thoughts
i want to
touch your soul
but instead
we are apart
and my mind keeps
wandering thinking about
everything about you
thinking about love
thinking about
how much i miss you

i feel so empty
my mind keeps
wandering
to the time we will be
together again



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








تاریخ: یک شنبه 28 فروردين 1390برچسب:,
ارسال توسط بهنام

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی

ورود اعضا:


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 58
بازدید دیروز : 79
بازدید هفته : 347
بازدید ماه : 340
بازدید کل : 270738
تعداد مطالب : 308
تعداد نظرات : 46
تعداد آنلاین : 1