نظر شما عزيزان
يور پاتوق. پاتوق ستاره آسمان
زندگي دو بخش است: قسمت اول در انتظار قسمت دوم ....و قسمت دوم درحسرت قسمت اول


تو این وبلاگ سعی کردم هر عکسی رو بذارم. اگه نظری دارید دریغ نکنیدخواهش می کنم.و اگر هر عکس در خواستی داشتین به من خبر دهید.لطفاً



نظرات شما عزیزان:

setareh
ساعت14:43---22 تير 1390
سلام مرسی که به وبم سر زدی
خوشحالم از اینکه تونستم مطلبی تو وبلاگم بزارم که مورد استفاده قرار بگیره
راستی یادم رفت بگم وبلاگ خوشگلی داری بازم بهم سر بزن
بای بای


maryam
ساعت13:35---22 تير 1390
پایان را چگونه بنویسم چگونه بخوانم

در آغاز ابدیتم با ترانه باران میروییدم

و امروز در کویر خشک تنهایی پایان را تجربه میکنم

کجاست دستهای بارانی ات............

آغاز برای من با تو بودن بود

و پایان از تو گذشتن........

لبخند سرد سایه ای غمگینم
خودم کجاست؟

در سایه ها گم گشته ام.....
نمی دانم چرا در این جاده سیاه تنها مانده ام
طپش قلبم را حس نمی کنم
نکند مرده ام و خبر ندارم؟

لبهایم یخ بسته..

چه خنجر خونینی در دستهایت میبینم

تو مرا کشته ا ی

چه بازی تلخی..

چه زیبا دوست داشتنم را جبران میکنی...

من در سکوت پایان را تجربه میکنم

در تنهایی با دردی که جای خنجر تو را در قلبم میسوزاند

اما همچنان لبخند میزنم

میخواهم با غرور پایان رابه نظاره بنشینم

نسیم سردی از پنجره می وزد

در پایان راهم .بگذار باران ببارد

تا خنجرت را بشوید

چه سیاه مینویسم امشب

بگذار خاموش شوم

میخواهم پایانم را زیباتر کنم.................

ممنون که همیشه سر میزنی



نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








تاریخ: سه شنبه 21 تير 1390برچسب:,
ارسال توسط بهنام

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی

ورود اعضا:


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 86
بازدید دیروز : 176
بازدید هفته : 551
بازدید ماه : 544
بازدید کل : 270942
تعداد مطالب : 308
تعداد نظرات : 46
تعداد آنلاین : 1