میخوام بگم دوستت دارم ولی بازم روم نمیشه
يور پاتوق. پاتوق ستاره آسمان
زندگي دو بخش است: قسمت اول در انتظار قسمت دوم ....و قسمت دوم درحسرت قسمت اول

میخوام بگم دوستت دارم ولی بازم روم نمیشه
 
این دل بیقرار من یه لحظه آروم نمیشه
 
میخوام بگم دوست دارم میخوام که با تو بمونم

شعرای عاشقونمو فقط واسه تو بخونم
 
میخوام بگم دوست دارم هر جا باشی هرجا باشم
 
تو شادی و توی غما میخوام کنار تو باشم
 
میخوام بگم دوست دارم بگم تو قلب من تویی
 
اگه که درمون ندارم بدون که درد من تویی
 
میخوام بگم دوست دارم یه عالمه خیلی زیاد
 
شب که بهت فکر میکنم من دیگه خوابم نمیاد
 
میخوام بگم دوست دارم میخوام که اینو بدونی
 
اگه نمیتونم بگم اینو تو شعرام بخونی



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








تاریخ: چهار شنبه 31 فروردين 1390برچسب:,
ارسال توسط بهنام

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی

ورود اعضا:


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 51
بازدید دیروز : 176
بازدید هفته : 516
بازدید ماه : 509
بازدید کل : 270907
تعداد مطالب : 308
تعداد نظرات : 46
تعداد آنلاین : 1