با اینکه تنها موندی و هیچکسی و نداری
يور پاتوق. پاتوق ستاره آسمان
زندگي دو بخش است: قسمت اول در انتظار قسمت دوم ....و قسمت دوم درحسرت قسمت اول

ax با اینکه تنها موندی و هیچکسی و نداری

عزیز من غصه نخور وقتی خدا رو داری


عزیز من گریه نکن فدای قلب تنگت

حیفه که بارونی باشه اون چشمای قشنگت


خسته نشو؛خسته نشو از این روزای خسته

من که این و خوب می دونم چقدر دلت شکسته


بزار تا دنیا بدونه این تویی که نباختی

با او همه در به دری روز و شبا رو ساختی


بزار تا دنیا بدونه هنوز دلت جوونه

عزیز م من خسته نشو از دست این زمونه


یه روزی از همین روزا غصه و غم می میره

این روزگار بی وفا به دست تو اسیره

یه روزی هم صدا میشی با نغمه های تازه

ترانه هات عوض میشه..اگه بدی اجازه


خسته نشو؛خسته نشو از این روزای خسته

در به دری تموم میشه..پس دیگه گریه بسته

طاقت ندارم آخه من تورو پریشون ببینم!

 توی دلت چی میگذره؟ غمو تو چشمات میبینم!

 چیکار می تونم بکنم ، جز اینکه آرزو کنم

تمام غصه های تو ، فقط مال خودم بشه



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








تاریخ: چهار شنبه 31 فروردين 1390برچسب:,
ارسال توسط بهنام

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی

ورود اعضا:


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 25
بازدید دیروز : 176
بازدید هفته : 490
بازدید ماه : 483
بازدید کل : 270881
تعداد مطالب : 308
تعداد نظرات : 46
تعداد آنلاین : 1